- Go Further: van 2 tot en met 11 april in SugarCity, Amsterdam
- Ford Europa presenteert belangrijkste Europese nieuws voor de komende jaren
- Hoofdonderwerpen: elektrificatie, smart mobility, SUV’s en bedrijfswagens
Ford Europa heeft wederom Amsterdam gekozen als toneel voor het Europese Ford Go Further-event. Van 2 tot en met 11 april presenteert Ford in SugarCity aan duizenden gasten de nieuwste technologieën, innovaties en modellen die het merk de komende jaren op de markt gaat brengen. Lees verder
Downloads
De voormalige suikerfabriek SugarCity staat in april twee weken lang in het teken van het belangrijkste nieuws rondom Ford Europa. De hoofdonderwerpen zijn elektrificatie, smart mobility, SUV’s en bedrijfswagens. Verder is er een augmented reality omgeving en wordt de beleving voorop gesteld dankzij een LED theater.
Tijdens het Go Further-event ontvangt Ford dagelijks zo’n 300 tot 350 gasten in SugarCity, variërend van Ford-dealers en -personeel tot fleetowners en media uit heel Europa.
Presentaties door management Ford Europa
Steven Armstrong, Chairman & CEO, Ford of Europe and Group Vice President, Europe, Middle East and Africa zal het gastheerschap voor zijn rekening nemen. Het aantal Nederlandse executives in het managementteam van Ford Europa is bijzonder groot. Zo zullen Roelant de Waard (Vice President Marketing, Sales & Service), Hans Schep (General Manager Commercial Vehicles) en Amko Leenaarts (Director of Design) het nieuws vanuit hun eigen disciplines aan de gasten presenteren.
Ford Europa organiseert Go Further dit jaar voor de vierde keer. Voor de tweede maal dient Nederland als basis voor het grootschalige Europese event. Eerder, in 2012, vond Go Further plaats in de destijds net nieuw opgeleverde Ziggo Dome. SugarCity is voor Ford geen onbekend terrein. Ford Nederland organiseerde er in 2017 het evenement voor de introductie van de nieuwe Ford Fiesta voor dealers, personeel en journalisten uit Nederland.