

Ford kondigt de volgende fase van de strategische transformatie in Europa aan, die zich richt op wendbaarheid, kostenefficiëntie en een versterkte merkbelofte. Lees verder

Ford en Renault Group maken een strategische samenwerking bekend die Ford’s aanbod aan elektrische voertuigen voor Europese klanten verder zal uitbreiden. De samenwerking versterkt de concurrentiekracht van beide bedrijven binnen een snel veranderend Europees autolandschap. Lees verder

De volledig elektrische Ford Puma Gen-E valt in de smaak bij klanten in heel Europa. Zijn populariteit vloeit voort uit een combinatie van rijplezier, een efficiënte aandrijving en praktische eigenschappen zoals de veelzijdige Gigabox. En de compacte crossover wordt binnenkort nog aantrekkelijker Lees verder

Vanaf vandaag wordt de beschikbaarheid van BlueCruise aanzienlijk uitgebreid. Dit biedt veel meer klanten toegang tot het geavanceerde ‘hands-off, eyes-on’-ondersteuningssysteem waarmee handsfree gereden kan worden op de snelweg. Lees verder

Ford zet zich in om de best mogelijke gebruikerservaring te bieden voor alle Ford rijders. Voor eigenaren van een elektrisch voertuig is naadloos en eenvoudig openbaar laden een belangrijk onderdeel. Lees verder

Ford maakt de overstap naar een Explorer of Capri nu nog aantrekkelijker. Bovenop de al gunstige vanafprijzen en de Ford Voordeelpremies van tot wel € 2.500 zijn nu op geselecteerde voorraadmodellen ook de optionele 21 inch lichtmetalen velgen en het energiezuinige warmtepompsysteem zonder meerprijs mee te bestellen. De opties hebben samen normaliter een vanafprijs van € 2.400.
Lees verder

Sebastiaan van de Pol
PR Manager Ford Nederland B.V.
Telefoon: +31(0)20-5044504
E-mail: prfordnl@ford.com